Dzień dobry,
W tym wpisie zamieszczamy podstawowe informacje, które umożliwią Ci szybki kontakt i podstawowe zasady. W pozostałych wpisach dowiesz się znacznie więcej o naszej pracy oraz wspólpracy 🙂
- Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
- Możesz do nas zadzwonić 530-930-100 lub napisać serwis@szeran.pl
- Zgłoszenie otrzymuje odpowiedni numer, który zapisany w naszym CRM, Tobie pozwoli uzyskać informacje o stanie prac IT, na niego możesz się powoływać.
- Przesyłamy numer zgłoszenia na podany adres email do Ciebie lub biura Twojej firmy
- Zasadą naszą jest, że standardowy czas naszej reakcji jest do 24 godzin w dniach roboczych. Czas reakcji oznacza, że w tym czasie skontaktujemy się z Tobą ustalając czas i miesce dalszych prac IT
- Czas reakcji dla klientów abonamentowych jest uzależniony od ustaleń w abonamencie tego klienta.
- Pracujemy zarówno u klienta na miejscu, jak i zdalnie poprzez TeamViewer
- Czas pracy konsultanta IT mierzymy w jednostce „każdy rozpoczęty kwadrans”
- Stawka za konsultację IT jest zawsze podana wcześniej, jeśli nie znasz jeszcze tej stawki rozliczeniowej, O zmianach będziemy na bieżąco informować.
- W zakres naczego wsparcia wchodzą zarówno usługi IT, jak i zakup oprogramowania standardowego i ERP oraz przygotowanie do wyboru zakresu IT w firmie i zarządzanie strukturą IT w kierunku rozwoju Twojej Firmy – szczegóły we wpisach w kategoriach wpisów, które polecamy śledzić na bieżąco, bo wiele się dzieje 🙂
czytaj czas reakcji konsultanta