- Kiedy mogę spodziewać się pomocy?,
- Kiedy konsultant oddzwoni?
- Czy możecie zająć się moim problemem zaraz, a jeśli nie teraz, to kiedy?
- Czasem pada też informacja, że jest to pilne,
- Kiedy problem będzie rozwiązany?
Pytań jest jest oczywiście więcej lecz skupię się w tym wpisie na czasie reakcji z Serwisu.
Otóż zaraz pozgłoszeniu telefonicznym lub mailowym, mamy takie zasady:
- W ciągu max 24 godzin oddzwaniamy, aby uzgodnić zakres prac i termin
- Czas reakcji zwykle jest krótszy, lecz gdy nie masz z nami umowy abonamentowej na Opiekę IT, to nie możemy zagwarantować Ci, że zareagujemy szybciej, bo czasem jest naprawdę gorąco 🙂
- Każda umowa abonamentowa ma swoje zasady,, więc w niej jest czas reakcji Serwisu dla Twojej Firmy.
- Możesz sobie lekko pomóc, podając jasno temat konsultacji, wtedy jest duża szansa, że wyłonimy go spośród tematów wymagająch dłuższych prac i …. pomożemy od razu przy pierwszym kontakcie.
- Czas reakcji nie oznacza, że tym czasie usługa jbędzie wykonana.
- Czas reakcji pozwala na kontakt z Twoją firmą i ustalenie szczegółów, co dalej.
- Mając numer swojego zgłoszenia, zawsze możesz zadzwonić, napisać maila, zmienić zgłoszenie lub je odwołać.