Comarch BI Point Menadżer to nowoczesne rozwiązanie analityczne dla użytkowników Comarch ERP Optima. Zebraliśmy opinie dotyczące naszego narzędzia i na ich podstawie wprowadziliśmy zestaw nowych funkcjonalności – tak, aby jak najlepiej odpowiadało ono potrzebom naszych klientów.
Podczas webinaru dowiesz się:
- czym charakteryzuje się Comarch BI Point Menadżer oraz jakie niesie korzyści dla biur rachunkowych, ich klientów i zwykłych przedsiębiorstw
- jak krok po kroku wdrożyć i skonfigurować rozwiązanie
- jak korzystać z dostępnych analiz oraz jak tworzyć swoje własne zestawienia
- jak wymieniać się informacjami z innymi użytkownikami platformy
- co nowego niosą ze sobą zmiany w zakładce administracji
- jakie nowe raporty pojawiły się w narzędziu
Prelegenci:
Paulina Ziarek, Business Intelligence Consultant, Comarch SA |
Dla kogo?
Jeśli posiadasz system Comarch ERP Optima/Comarch ERP Optima BR i chcesz wykorzystywać zawarte w nim informacje w 100% dzięki modułowi klasy Business Intelligence, ten webinar jest właśnie dla Ciebie!
Jeśli dotąd nie korzystałeś z Comarch BI Point Menadżer, podczas webinaru dowiesz się, jakie możliwości zyskasz dzięki niemu. Jeśli natomiast korzystasz już z rozwiązania, to podpowiemy Ci, jak jeszcze lepiej wykorzystywać jego możliwości oraz jakie nowe funkcjonalności oddajemy do Twojej dyspozycji.
Comarch BI Point Menadżer 2.0 – nowości
Oto lista najważniejszych zmian, które ukazały się w najnowszej wersji rozwiązania i będą zaprezentowane podczas webinarium:
Nowy zestaw raportów
- wielkość podatków pozostałych do zapłaty
- wielkość wpłaconych zaliczek na podatki
- terminy płatności składek ZUS
- pozostałe do zapłaty przez Klienta należności względem biura rachunkowego
- dane adresowe i personalne pracowników
- dane pochodzące z Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
- terminy upływu badań pracowników oraz ich uprawnień
- wykaz samochodów firmowych
- pozycje znajdujących się w zestawieniach księgowych (m.in. bilansie oraz rachunku zysków i strat)
Zmiany w obszarze administracji
- dla przedsiębiorców: możliwość dostępu dla więcej niż jednego użytkownika, a w przypadku spółki możliwość wglądu do kilku różnych baz danych
- dla biur rachunkowych: możliwość dostępu również dla pracowników biura
Nowy moduł – komentarze
- jak wymieniać się informacjami z innymi użytkownikami platformy?