BLOG

113 postów

Customer Service – Dział obsługi klienta

„Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje. U niego klienci szukają odpowiedzi na pytania. To właśnie do niego trafiają klienci z wątpliwościami i zastrzeżeniami. Wreszcie to właśnie do niego kierują się  klienci z reklamacją zanim zostaną przekazani odpowiedniej komórce w firmie. Jest wizytówką firmy na co […]

Comarch ERP Optima 2.1

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2021.2.1.

Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima  2021.2.1. Nowa odsłona systemu Comarch ERP Optima to przede wszystkim  możliwość  naliczania deklaracji rocznych PIT-28(23), PIT-36(28), PIT-36L(17) wraz z załącznikami na formularzach obowiązujących za rok 2020. Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane z przepisami: W związku z obowiązującą od stycznia […]

Trzy filary Strategii Systemowej w firmie

Dobrze przeprowadzona Transformacja cyfrowa wymaga zbudowania STRATEGII SYSTEMOWEJ System to zestaw rzeczy, działań, koncepcji i informacji, które ze sobą współgrają i tym samym zmieniają inne systemy. Rodzaje systemów W każdej firmie są trzy rodzaje systemów: systemy twarde, systemy miękkie i systemy informacyjne. Systemy twarde to rzeczy nieruchome i martwe – […]