BLOG

113 postów

Badanie satysfakcji klientów NPS

Jak zmierzyć poziom zadowolenia klienta? Zwykle do pomiaru satysfakcji Klientów i poziomu obsługi, wystarczy zadanie kilku pytań. Najkrótszą ankietę opracowała amerykańska firma Satmetrix. Metoda, opatentowana przez Freda Reichhelda związana jest z zadaniem Klientom, jednego, kluczowego pytania. W metodzie tej określanej jako Net Promotor Score (NPS), klienci oceniają w skali od […]

Oprogramowanie Comarch Optima Kadry i Płace

Obsługa działu kadr i płac (HR) wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Kadry i Płace zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi prawne. Kadry i Płace – w Comarch ERP Optima Program wydajnie wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest […]

HR w małej Firmie

Zasoby Ludzkie w małej firmie

Zasoby ludzkie, HR (human resources) – to pojęcie mające dwojakie znaczenie. Pierwsze wywodzi się z nauk społecznych i zgodnie z klasyczną szkołą ekonomii oznacza pracę (siłę roboczą) jako jeden z trzech środków produkcji. Drugie, bardziej powszechne, mieszczące się w zakresie zarządzania, odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu organizacji, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem, motywowaniem […]